زندگی؛ شعری‌ست ناب، چون سروده های عاشقانه‌ی سعدی و غزلیات دلنشین مولانا

زندگی؛ شعری‌ست ناب، چون سروده های عاشقانه‌ی سعدی و غزلیات دلنشین مولانا

صفحه شعر و ادبیات، برگزیده ناب ترین شعرهای شعرای ایرانی
زندگی؛ شعری‌ست ناب، چون سروده های عاشقانه‌ی سعدی و غزلیات دلنشین مولانا

زندگی؛ شعری‌ست ناب، چون سروده های عاشقانه‌ی سعدی و غزلیات دلنشین مولانا

صفحه شعر و ادبیات، برگزیده ناب ترین شعرهای شعرای ایرانی

چند روزی ست که تنها به تو می اندیشم


چند روزی ست که تنها به تو می اندیشم
از خودم غافلم، اما به تو می اندیشم!

شب که مهتاب درآیینه ی من می رقصد
می نشینم به تماشا، به تو می اندیشم

همه ی روز به تصویر تو می پردازم  
همه ی گریه شب را به تو می اندیشم…

چیستی؟ خواب و خیالی؟ سفری؟ خاطره ای؟
که دراین خلوت شب ها به تو می اندیشم

لحظه ای یاد تو از خاطر من خارج نیست
یا درآغوش منی، یا به تو می اندیشم!

اگر آینده به یک پنجره تبدیل شود
پشت آن پنجره حتی به تو می اندیشم

تو به حافظ، به حقیقت، به غزل دلخوش باش
من به افسانه ی نیما، به تو می اندیشم

نه به اندیشه ی زیبا،‌ نه به احساس لطیف
که به تلفیقی از این ها، به تو می اندیشم

تو به زیبایی دنیای که می اندیشی؟
من که تنها به "تو"، "تنها به تو" می اندیشم

نظرات 1 + ارسال نظر
لیدا پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 12:56 http://love-moments.mihanblog.com/

آیا می دانید تبادل لینک با صفحاتی که در صفحه اول گوگل هست تاثیر زیادی بر روی بازدید شما داره؟

سلام. چطور باید این کار رو بکنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد